Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie:
Anna Chlebowska - Inspektor w Wydziale Sekretarza Miasta
Kontakt: pn-pt: 8.00-16.00, pok. 303, II piętro UM
Adres do korespondencji (list polecony):
Urząd Miejski
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
tel. 46 862 22 35, wew. 450
e-mail: organizacyjny@sochaczew.pl
Zadania Koordynatora ds. dostępności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Sochaczewie i miejskie jednostki organizacyjne.
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Sochaczewie i miejskie jednostki organizacyjne.
3. Monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Sochaczewie i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zarządzenie Nr 190.2020 Burmistrza Miasta Sochaczewa z dnia 22 września 2020 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Sochaczewie oraz powołania Zespołu ds. dostępności do współpracy z Koordynatorem.
Zarządzenie nr 190.2020 z dn. 22.09.20 r..pdf
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Sochaczewie i jednostki organizacyjne miasta Sochaczew.
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności.pdf
Raport o stanie zapewnienia dostępności UM Sochaczew
Raport o stanie zapewnienia dostępności.pdf
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności BIP.pdf
Podmiot udostępniający informacje: Burmistrz Miasta Sochaczew
Zatwierdził: Andrzej Wierzbicki – Sekretarz Miasta
Data wytworzenia: 19.01.2022
Opublikował: Anna Chlebowska
Data publikacji: 25.09.2020 09:06
rejestr zmian |
---|