Wniosek o wydanie materiałów promocyjnych miasta
A
A
A
Organizatorzy wydarzeń sportowych, kulturalnych, społecznych, koncertów czy konferencji mogą składać wnioski o wydanie materiałów promujących miasto Sochaczew. Oto zasady wydawania w/w materiałów.
- Rozpatrzeniu podlegać będą jedynie wnioski (patrz wzór poniżej) z wyczerpującym opisem projektu, w ramach którego wnioskodawca zamierza dystrybuować materiały.
- Wnioskodawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku wzór zaproszenia lub ulotki promujących planowane przedsięwzięcie (format PDF lub wersja drukowana), ewentualnie link do strony, która omawia projekt.
- Należy wskazać liczbę i rodzaj potrzebnych materiałów.
- Liczba przekazywanych materiałów może zostać ograniczona w stosunku do wartości określonej we wniosku.
- Zaznacza się, że konferencje i spotkania o charakterze komercyjnym nie są wydarzeniami, względem których wnioskodawca może ubiegać się o wydanie jakichkolwiek materiałów promocyjnych.
- Materiały udostępnione przez Urząd Miasta Sochaczew mogą być wykorzystane jednorazowo, tj. wyłącznie podczas organizacji projektu opisanego we wniosku.
- W terminie do 30 dni od daty zrealizowania projektu (daty imprezy) wnioskodawca zobowiązany jest złożyć sprawozdanie i dokumentację fotograficzną z wydarzenia z uwzględnieniem wykorzystanych w trakcie niego materiałów. Brak sprawozdania wyklucza w przyszłości ponowne ubieganie się o materiały promocyjne.
- Wnioskodawca oświadcza, że posiada pełnię praw do dokumentacji fotograficznej, o której mowa powyżej. Wnioskodawca oświadcza ponadto, że dokumentacja fotograficzna nie będzie obciążona prawami osób trzecich oraz, że praw takich nie będzie naruszać. Wnioskodawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu naruszenia praw osób trzecich, o których mowa wyżej. Dokumentacja fotograficzna zostanie wykorzystana przez Wydział Kultury, Turystyki i Promocji Urzędu Miasta Sochaczew jedynie w celach związanych z dokumentacją realizacji wniosku.
- Wnioski należy składać w Urzędzie Miejskim w Sochaczewie, w Biurze Obsługi Klienta (ul. 1 Maja 16) lub na adres e-mail: sekretariat@sochaczew.pl
- Termin rozpatrzenia wniosku – do 14 dni roboczych.
- Materiały promocyjne wydawane są codziennie od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 9:00 do 15:00, w piątek od 9:00 do 14:00 w Urzędzie Miejskim pokój 325 (II piętro), Sochaczew ul. 1 Maja 16. tel. kontaktowe: (46) 862 22 35 wew. 430 – Wydział Kultury, Turystyki i Promocji Miasta
- Warunkiem rozpatrzenia wniosku jest pisemne potwierdzenie zaznajomienia się z regulaminem (podpis osoby odpowiedzialnej za projekt).
wniosek o wydanie materiałów promocyjnych