Sekretarz Miasta
Do zakresu zadań Sekretarza Miasta należy:
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady,
- koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie, zakupem środków trwałych i wdrażaniem informatyki w Urzędzie,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i referendami,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
- prowadzenie spraw Miasta w imieniu Burmistrza.
Sekretarzowi Miasta podlegają:
- Wydział Sekretarza Miasta
- Biuro Rady Miejskiej
- Referat Gospodarczy
- Biuro Obsługi Klienta
- Referat Kultury i Turystyki
- Referat Komunikacji Zewnętrznej
- Archiwum Zakładowe
Podmiot udostępniający informacje: Burmistrz Miasta Sochaczew
Zatwierdził: Daniel Wachowski - kierownik Referatu Komunikacji Zewnętrznej
Data wytworzenia: 05.04.2022
Opublikował: Marek Fergiński
Data publikacji: 17.12.2011 20:06
rejestr zmian |
---|