Biuro Obsługi Klienta
W celu poprawy warunków pracy, Urząd Miejski podjął działania usprawniające jego bezpieczne funkcjonowanie poprzez remont budynku mający na celu dostosowanie pomieszczeń biurowych według obowiązujących przepisów z jednoczesnym ułatwieniem i usprawnieniem obsługi klientów.
Jednym z ważniejszych przedsięwzięć jest zorganizowanie i uruchomienie na parterze budynku Biura Obsługi Klienta tj. miejsca pierwszego kontaktu klienta z urzędnikiem. Jego powstanie miało na celu podniesienie na wyższy poziom jakość usług administracyjnych, a co za tym idzie stworzenie w Urzędzie „klimatu” przyjaznego dla interesanta.
Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Klienta należy:
a) w zakresie zadań punktu kancelaryjnego :
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- wysyłanie korespondencji i przesyłek,
- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby – kierowanie ich do właściwych wydziałów lub stanowisk pracy,
b) udzielanie informacji odnośnie :
- rodzaju, miejsca i sposobu załatwiania spraw,
- najważniejszych danych o mieście (historia, statystyka, układ komunikacyjny, topografia itp.),
-organizacji władz miasta, tj. układu organizacyjnego, struktury Urzędu, jednostek i zakładów budżetowych i spółek komunalnych, istotnych dla funkcjonowania miasta i jego mieszkańców, a także spraw, które w tych instytucjach można załatwić.